Vi gjorde det på en offentlig toalett

Jag och Sandra alltså. Fy fan vad mycket vi fick städa upp efter oss! Det bästa var nästan när man hörde hur någon kom och ploppade ner ett mynt i ... myntsaken och sen blev förbannad när de insåg att det var upptaget, länge.
Jag pratar såklart om att hon klippte mitt hår. Och snyggt blev det! Jag förstår inte vad hon var nervös för, jag tror aldrig att jag fått så många komplimanger över mitt hår på en och samma dag förut!

Mötte upp med Emelie. Vi köpte varsin present åt varandra och kom sent till Västermalms fullproppade skolgård, såg när kompisars klasser gick ut även om vi bara såg en kompis. Sen bar det av till Skvaderns regn där vi stod hur länge som helst kändes det som, eller är det bara jag som har blivit rastlös? Erika var jättesöt i sin guld-beiga klänning iallafall och det var ju inte klokt vad det klirrade om hennes hals när alla hängt dit sina gåvor.

Gick ner till Navet, missade birstapendeln så jag köpte ut mina och Emelies biljetter för studentfesten imorgon. Blev hatad av nästa birstapendel och bestämde mig således för att åka hem istället. Det bidde ingen hårddisk idag, det biddar kanske nästa vecka?

Jag har kommit fram till att Broder Daniel är extremt mysiga att lyssna på när man är ute och går i regnet!

Har fixat min geek-outfit och Jens lovar mig ett svart lakan för graduation, nu är bara frågan om vi behövde fixa de där fula hattarna också eller om de var frivilliga?

Blärk, imrogon så ska jag upp klockan 5 för att hinna med en buss som går klockan 6 på morgonen. Tack och lov finns det alkohol när jag kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0