Belsut

Jag ska inte med på religionsresan i april.
Jag vet inte om jag kan gå på balen eftersom jag var sjuk under den tiden som man tydligen var tvungen att anmäla sig och nu ska man betala på måndag-tisdag. Panik!
Jag ska skriva en redovisning om dödshjälp. Mamma tipsade mig om tänkande snubbe och gav mig stort häfte med olika religioners syn på det hela. Ibland är hon snäll.
De har (äntligen) börjat sälja såpbubblor igen! Köpte en flaska på väg till jobbet, den är stor, av främmande märke, med en kontig pinne. Men det är bubblor. Och de doftar ljuvligt! Typ som shampoo! Jag ska knarka sönder de tills imorgon kväll, de har ni mitt ord på.
Ska till Amanda på lördag och fira att flickan blivit 16, Märtha och jag ska dela på presenten - en bok för nybörjare på flöjt. Passar henne säkert utmärkt.
När jag kommer hem från skolan imrogon ska jag äta glass med Marcus sen ska vi soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0