Duktig flicka

Jag har varit och ahndlat veckans mat och tårtingredienser med mamma och nu sitter jag här och försöker komma igång med filosofiprovet. Sista frågan var avgjort den som kändes enklast att börja med! Det enda som bekymmrar mig är att det är uppsatsfrågor och jag känner mig trött i bullshitsektorn  av min hjärna. Får se hur det här går, men jag har fortfarande några dagar på mig.
Imorgon bär det av till Älvtjärn och bastufesten!
Tror inte det blir någon Teddy idag men om jag har tur håller rösten för att jag ska jobba ikväll, för jag behöver pengarna.
Märtha ska komma över antingen ikväll eller imorgonbitti. Hoppas på ikväll för det innebär slö filmkväll för två sjuklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0