Ladida~~

Jag ska egentligen läsa ut boken för svenskan ikväll. Men jag tycker inte om huvudpersonen och jag är lat. Istället har jag tillägnat tiden sen jag kom hem med att stå i duschen ~en timme och bli varm och sen inte äta av den underbara broccoligratängen som finns uppe i köket och bara väntar på att bli uppäten - jag är fortfarande för tårtmätt.
Istället så sitter jag på MSN och pratar med Emelie och Christoffer och funderar på att se omd et är dags att tömma tvättmaskinen...
Fick nyss ett sms från Pyro, han är söt: Du verkar vara en flum och skoj typ va har du för msn? Jag tyckte det var lite sött och smickrande iaf... Särskilt med tanke på att det här kommer från stans typ mest egenstilade och coolstämplade estet. Och han tyckte jag var skoj och flum! WOHO! Jag har lyckats med något bra. Ja, mina glädjeämnen är små och konstiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0