Lista

Ännu en lista...

Vad är klockan när du börjar med det här? 19.06
Vad heter du? Elisabeth
Hur gammal är du? 18 i 1½ vecka till...
Var kommer du ifrån? Sverige
Har du en mamma ? Ja
Har du en pappa ? Ja
Har du några syskon? en bror och en hund

SENASTE GÅNGEN...
Du snusade: Aldrig provat
Du färgade håret: Typ Kix födelsedag i november... Vill färga igen!
Du grät: Någon gång nu i veckan, vet inte vilken dag dock...
Du tränade: I måndags red jag?
Du solade solarium: Aldrig gjort
Du skällde på någon: Kanske 4 timmar sen, max    XD
Du duschade: För några timmar sen när jag kom hem
Du köpte nya kläder: Skorna när jag fick lön
Du åkte buss: vid 12-1tiden idag...
Du åkte taxi: Någon gång med Emelie, januari kanske?
Du åkte tåg: När jag fortfarande var ihop med Christoffer, typ hösten i 2an...
Du smsade någon: För kanske 20-30min sen~~
Du ringde någon: Ännu mindre sen, en kvart kanske?
Du camade med någon: Haha inte sen typ Jonacons dar, det var ju ett tag sen... Har iofs ingen cam vilket skulle kunna förklara det hela XD

HAR DU NÅNSIN...
Hoppat studsmatta: Ja men inte på hela vintern nu =/
Ätit fiskbullar: Nope, mina föräldrar har barndomstrauman kring den maten så de vägrar servera det XD
Tagit kort på dig själv: Ja det händer väl ibland, aldrig så jag sett bra ut dock =P
Skrattat så att du börjat gråta: Hahahaha ja det gör jag nog oftast =P
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Låter inte alls omöjligt men ska inte svära på det...
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Tror inte det?
Badat mitt i natten: Ja, så jävla skönt att nakenbada mitt i natten!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nej, älskar när det snurrar <3
Spytt för att du var för full: Nej inte än, och så tänkte jag fortsätta ha det =P
Trillat när du åkt skidor: Vem har inte det?
Gråtit till en bok: The Glass Lake, Harry Potter, Romeo & Juliet etc etc
Varit rädd för tomten: Jag har hört nåt sånt om första julen men det släppte när jag såg att det fanns paket och inte barn i säcken XD
Fått IG: Fick IG i teknik på högstadiet och nu komemr jag nog få det i Projektarbete och Kinesiskan...
Ätit deg tills du spytt: Jupp, därför jag itne äter sockerkakssmet längre...
Lagat en misslyckad måltid: Ja nån gång har det väl hänt, men det är väldigt sällan!
Har du sjungit karaoke: Typ alltid när man är hos Emelie XD
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: Inte sen jag var liten, men vad jag kommer ihåg smakade det gott XD
Har du haft sex utomhus: Ja, klippor är inte rekomenderade men fält är trevliga <3
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Klart, pojkvännerna.
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för: Alla andra XD
Har du sett någon ha sex: Ja, det var ett par framför mig på bussen när jag skulle hem i 1an ><'
Har någon sett dig ha sex: Inte så de vetat om det, men folk har kommit in ja XD
Jag är sexgalen?

FAVORIT...
Band/artist: ALICE COOPER!
Låt: Vet inte riktigt ^^;
Mat: Min, pappas eller Märthas XD
Färg: GRÖN!
Dryck: Te <3 Särskilt kärlekste eller somamrblandning från Kränku men annars älskar jag jasminte <3
Känsla: Lycka
Lukt: Flicka <3
Årstid: Höst
Dag: Ingen aning?
Lärare: Trevor och Jonas!
Glass: Kiwi såklart!
Godis: Lakrits och sura saker! Hallon/lakrits är alltid underbart
Alkoholdryck: SURT! Eller jäger, vodka eller tequila annars?
Cigarett: Ingen
Snus: Inget
Klädaffär: Ingen aning men brukar gå mycket på H&M även om Vero Moda brukar ha snyggare saker O_o'
Film: Queen of the Damned, Lilla Sjöjungfrun, Little Nicky och Peter Jacksons splatters <3
Bok: Vampyrkrönikan av Anne Rice eller kanske The Glass Lake av Maeve Binchy? Annars går Eddings nästan alltid hem precis som Harry Potter XD
Kändis: Alice Cooper!
Tröja: Nättröjan jag fick av Lola, annars tycker jag om korsetter eller tröjor jag snott från folk ;3
Plats/ställe: I goda vänners lag ;P

JUST NU...
Låt: Då syns du inte mer - Nordman
Humör: Förvirrad, frustrerad och Förväntansfull - mycket på f här XD
Klädsel: Kjol och skjorta!
Smink: Inget
Frisyr: Hästsvans
Sysselsättning: dator och lyssna på musik
Plats: Vardagsrummet
Väder: Mörkt och kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0