Överlevnad

Jo han kom ändå, han var på tok för trött för filmkväll sa han. Jag tror på det, han var nära att somna i mina armar redan klockan 8!
Imorse var jag hos tandläkaren som sa att jag kanske bara behöver dra bort den liggande visdomstanden ändå, och den ska ut den 9e april. Ser jag fram emot det? Nej inte ett dugg! Men jag har en väldigt söt litentandläkare, hon är typ 160, nätt, blond, underbara ögon och ser ut att vara kanske 24 år gammal. Mycket bättre än den gamla, en gubbe som aldrig använde handskar och var allmänt jobbig. Fick en "avskedspresent" från dem också - en nessesär(sp?) med två propagandabroschyrer som pratade om tandvårdserbjudanden för sen när man ska börja betala, tandkräm, ful borste och pytteliten tandtråd.
My room smells like secks - finally! Jag har levt i celibat i nästan 2 veckor och det verkar inte ha rört honom i ryggen. Never again I say!
Igår var det Marcus som var trött, idag var det jag. Vi somnade vid 1, vi vaknade och han gick hem strax före 3, sen vaknade jag halv 6. Mycket lyckat.
Nu är jag iaf tillräckligt utsövd för att orka ta tag i MKUn. Heja mig eller nåt...
Storholmen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0