Sammanfattning

Skolakuten
Lov. My Ass. Jag har sjukt mycket att försöka fixa ihop under lovet istället för att ta igen min välbehövda sömn. This sucks!

Jag ska skriva ihop ett 2 minuter långt tal att hålla på måndags engelskalektion, borde visserligen vara snabbt avklarat men det finns fortfarande där.
Jag ska skriva provet om Buddhism nästa vecka eftersom jag var sjuk när det var, dessutom ska jag visa upp hur långt jag kommit på etikarbetet om dödshjälp. Inte tänkt tanken på att börja än. Hallelujah! Not.
Jag har rätt mycket miljöpolitik att skriva nu, typ 3 steg. Blärk.
Projektarbetet ska vara färdigskrivet vecka 12, jag har skrivit en mening, får se hur det här kommer gå, antagligen måste jag avsätta en vecka för det, men jag hinner inte ta lovet så då blir det istället en massa icke-jobbande på kvällarna efter skolan. Oj vad kul.
Missade ju filosofiprovet i fredags så jag måste skriva det när jag kommer tillbaka, tror jag kan det mesta - har alla mina anteckningar om inte annat men man borde läsa igenom de där äckligt tjocka häftena som sitter och säger samma sak på ett krångligt sätt. Vill inte.
I förra veckan skulle vi skriva en novell på svenskan så det kan ju vara en tanke att skriva ihop något novelligt också, om man inte bara kan sno den jag skrev i ettan... Om den finns kvar någonstans, föga troligt... Kanske på haket? Fast å andra sidan har hon inte tagit in det som de andra skrivit, vad jag har sett..?
Orkar som sagt inte bry mig om kinesiskan, men vi ska ha prov den 18e så det vore ändå en idé att dyka upp på lektionerna och ha med sig böckerna istället för metrotidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0