Sightseeing in Sundsvall

Idag har jag guidat runt tre estetarpojkar på sundsvalls affärer med sexuell inriktning - Venuella och Vuxenvideo. Vi hade hysteriskt kul åt precis allting och det var extra kul att Pyros ursäkt för sällskap vara att jag "är läskig när man är ensam med mig"... tydligen för att jag då och då klappar honom på huvudet när han sagt nåt dumt..? En av hans "försvarare" var dock Robin med de snygga byxorna, så när han såg mig ropade han bara ut "häxan!" och gav mig världens bamsekram samtidigt som jag kunde svara med ett "satanisten" och ge en kram tillbaka. Emelie kom och joinade efter ett tag när vi var på vuxenvideo och alla var allmänt underbara. Jag bad robin om en uppblåsbar kuk med kostym på typ 150 cm... Han sa att han skulle tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jupp, det var verkligen trevligt igår, mycket härliga och flummiga pojkar ;P

2008-03-18 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0