Snälla flickor kommer till himmelen....

Jag hamnar på blogg.se
Men inte att förtvivla! Jag lovar att jag ska ta tag i provet igen så fort jag svarat på den här *trumvirvel* LISTAN!

Vad är mitt namn? Elisabeth
Vad gillar jag? Såpbubblor
Vad lyssnar jag på? Trash - Alice Cooper <3
Hur mycket fjortis är jag? Tillräckligt för att kunna äckelförkortningarna som personen som skrev frågorna anvvänt dock tillräckligt lite för att skriva ut hela ordet istället - you decide.
Gillar jag desperata killar? Bara när jag är desperat, tycker bättre om tjejer fast jag kan ju fortsätta drömma om att de blir desperata åt mitt håll...
Mina homies? WTF?!?!?! FULT! Men ok, jag kan svara. De är bäst.
Vem gillar jag? Folk som är knäppa och pratiga.
Vem hatar jag? Folk som bedriver språkvåldtäkter!
Har jag nån kille nu? Ja, men borde inte frågan vara om man är i ett förhållande eller måsta alla killar som svarar vara bögar? O_o'
Hu många har jag varit tillsammans med? Allt är en tolkningsfråga.... Men 5 där vi varit uttalat bf/gf ... varav 2 har varit seriösa.... Heja mig?
Du tror att du känner mej? O__o' när byttes det hela från 1a till 2a person?
Hur är jag som person? Se, nu är det tillbaka igen! O_O Magic I tell you! Jobbig?
När fixar jag avslut? På vadå?
Vad föredrar jag , regn eller sol? Beror på hur humöret, nu vill jag bli av med snön så mycket sol och lagom mycket regn...
Är jag player? Inte direkt.... Och verkligen inte längre.
Har jag playat? Inte på riktigt riktigt även om jag blivit anklagad för det..?
Har jag rökt och supit? Supit men aldrig rökt.
Gillar jag perversa killar? JA!
Är jag pervers? HAHAHAHAHA! Ja! Fast det finns många "värre" där ute 0;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0