Varm Vs. Het

HS hävdar att alla kan vara heta. Jag håller inte med. Det närmaste jag någonsin kommer att bli het är när jag är febervarm.
Eller varm om benen efter att ha haft en dator i knät nån timme. Jag borde börja använda det för att värma upp mig efter stallet på måndagar...


Det är kul att snacka med HS, vi har just totaldissat en gemensam fd kompis nuvarande sexliv som vi tror är lite mer sexdöd...
Vi har disskuterat hentai, just nu bombar han med nya disneylåtar till den här datorn och sen kom vi in på körkort och oskuldshistorierna... Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Petra

Gå gärna in på min blogg och läs om Disney ur ett vridet genusperspektiv
:)

2008-05-09 @ 22:18:11
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0