Blähäää!

Jag vill skriva. Men jag ska inte. Skrev ihop ett jättefint sms på jobbet idag, som jag itne skickade. Var stolta! Lovar dock att jag kommer bryta ihop inatt om han inte hör av sig snart... Fan.

Jobbet sög förövrigt det också, jag fick sitta och ringa runt till hatiska människor för att fråga dem om PTK är en bra organisation, trots 3 timmars klockad tid har jag fortfarande ingen aning om vad det är, typ en klubb för en massa olika fackförbund..?

Var är Märtha? Hon ska ju vara inne på MSN så att jag kan skicka över en massa bilder på oss tre åt henne, jävla svikare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, Elisabeth, jag vet att det är jobbigt men du måste försöka 'stay calm'! Kom ihåg vad jag skrev, ok? Stay strong! (L) *många kramar*

2008-05-08 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0