Förklaringen

bakom samtalet kom idag. När jag satt på bussen så ringde han upp. Hon hade fått för sig att han brydde sig mer om mig än henne vilket resulterade i minst 3 timmars bråk med porslinskastning etc... Nu har de gjort slut igen, fast den här gången var det hans beslut och han verkar lycklig. Vi träffades på Navet, gjorde sällskap till skolan och sen ska vi ses när jag har slutat. Det känns så jävla bra att slippa oroa sig för att han helt plötsligt ska bli uppringd och utskälld av henne bara för att sedan tvingas dra iväg! Han tänker inte gå tillbaka till henne, säger han iallafall. Vi får se, men jag hoppas att han står fast vid det den här gången.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon är en ragata, en psykiskt sjuk i huvudet person, and he's better of without her ;)

2008-05-09 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0