Första maj

Jag blev inte bakfull, känn er ägda alla andra som jag festade med!

Vaknade vid 11, gick upp och lekte med telefonen som dog första gången ungefär när Emelie klev upp vid 12-1.
Vi åt fan ingen frukost så mätta som vi var utan istället såg vi klart på John Tucker Must Die före vi åkte ner på stan. Jag hittade Susannes presenter som hon ska få imorgon och sen gick vi på en pjäs som hette Welcome Welcome, en tjej i Emelies franska spelade emd och det var nog den enda anledningen till att vi gick. Tack och lov för deras gemensamma lektion! Den pjäsen var helt sinnessjukt mäktig, engagerande och fantastisk. Skitbra jobb av dem att skriva ihop allt det där! Jag vill också vara lika duktig!

Efter en lång utläggning om hur fantastisk pjäsen var åkte vi hem till henne och spelade lite mer Singstar. Kom hem för en timme sen efter att ha fått panik när jag vaknade i ett av skogspartierna jag itne lärt mig att känna igen än, var tvungen att titta på klockan för att vara säker på att jag inte hade åkt förbi Härnösand och var på väg mot Kramfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0