Ironic?

När jag var hos Camilla och firade henne igår träffade jag en ny snubbe, han heter Johan och är ett år äldre än mig. Supertrevlig och ser helt ok ut. Något påminde mig om Freddan, min bögkompis som jag inte sett skymten av sen de släppte Wii i Sverige.

Idag när jag satt på bussen klev han på i Timrå och vi satt och babblade hela vägen hem. Jag vet inte riktigt varför men vi pratade om huruvida Camilla var lik sina syskon eller itne och då kom det, så klart, fram att jag tyckte hennes brorsa var grymt ful. Johan ville inte uttala sig, jag frågade om han var homofob, det var han inte. Var han bög? Jupp, han har just kommit ut. I knew it!
Jag fick veta det före Camilla, jag känner mig speciell...

Nu har vi bytt nummer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, härligt att du hittat en ny trevlig bögkompis iaf ;P

2008-05-07 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0