Listor

Dagens humör: Slömys
Dagens frisyr: Rufs, inte fan har jag orkat leta borste än
Dagens klädsel: Ingen aning, just nu är det sov tshirt och luddstrumpor
Dagens borde: Städa
Dagens planer: vara med vänner för att fira Susanne
Dagens vill ha: Mindre tvångstankar
Dagens längtan: När vi ska till Susanne såklart
Dagens beroende: Läkerol
Dagens tråkigaste: Haha jag vet inte
Dagens personer: Susanne såklart!
Dagens irritation: Mig själv, alla förvånade räcker upp en hand.
Dagens händelse:  Susannes fest!
Dagens köp: Läkerol!
Dagens låt: Bleed Like Me - Garbage
Dagens vän: Susanne XD
Dagens saknad: Robin?
Dagens onyttiga: Tårta
Dagens dryck: Läsk förhoppningsvis?
Dagens middag:  Ingen aning
Dagens bästa: Ni vet vilka
Dagens sämsta: Jag
Dagens babe: Hahaha


Coca cola light eller Coca cola zero?
-  Kan vi inte bara nöja oss med vanlig pepsi?

Vilka har du pratat med i telefon idag?
- Inga, men dagen är ung

Vitt eller svart?
-  Svart

Bästa Tv serien?
- HOUSE

Har du haft sex idag?
- Nej det var ett tag sen nu...

Vem kysste du senast?
- Emelie, Anna eller Erika, vet inte säkert - det var mycket kärlek i luften den kvällen

Vad har du för mobil?
- LG

Vem är jävligt skum?
- Haha jag umgås bara med skumt folk!

Hur många barn vill du ha i framtiden?
- INGA!

Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag vill jobba med mat

Vad drack du senast?
- Hallonsoda <3

Vad är er brevlåda för färg?
- Vit

Maträtt du vägrar äta?
- Spenat XD

Dricker helst när det är fest?
-  Vodka eller Jäger

När var du bakis senast?
- Har aldrig varit

Vad inhandlade du senast?
- Hallonsoda

Vad ska du köpa för grej?
- Närdå?

Har du haft tandställning nångång?
- Juppjupp

Vilken är din favoritdag?
- Onsdag är rätt trevlig?

Kommentarer
Postat av: linnea

btw, vad är jolt??

2008-05-02 @ 17:08:27
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0