Min svaghet

har jag hittills inte kommit på, men min styrka är verkligen inte skolarbeten. På fredag ska jag ha skrivit en lång, bra och spännande uppsats om abort på Irland och Australien. Jag har typ 4 källor, visserligen är de bra, men det känns lite tanigt. Jag har precis börjat försöka skriva ihop en kladd men att börja på den riktiga uppsatsen redan är ju bara en skrattretande tanke. Heja mig som inte får sova inatt.
Jag mår illa, åt alldeles för mycket middag, fan.
Kan inte någon visa mig hur man skriver en uppsats?
Och visa mig hur man får reda på varför kompisar mår dåligt och hur man sedan hjälper dem ur det?

Har laddat ner soundtracket till Happy Feet, så sjukt söt film!
Marcus sa att jag har förstört kladdkaka och Disneyfilmer för honom, splatters tror han sig dock kunna se. Jag vet inte. Det kändes bättre än jag trodde att prata med honom idag men fortfarande inte normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0