Nuläget...

Nej, jag fick inte så mycket gjort igår, däckade vid kanske 12 tiden efter att Anna ringt upp och panikat sig över kvällen innan som hon trodde gällde nu och inte då. Somnade nästan så när hon lade på sparade jag mina stackars knapphändiga word-dokument och somnade för att bli väckt av ett samtal från Robin om jag-har-ingen-aning, det samtalet är mest en dimma som jag halvsov mig igenom, men tydligen pratade vi en dryg halvtimme.

Idag ska han hem till mig och baka kakor och det ska bli så jävla kul! Mina föräldrar vägrar låta honom sova över så det känns lite lagom pinsamt att jag inte kan återgälda den gästfrihet som visades mig. Men inte kan jag använda det som argument när de var tveksamma till att ens släppa hit honom pga Marcus och Karlas känslor...? De märkte som sagt aldrig att jag var borta och att då komma skrikande och avslöja att han hämtat mig mitt i natten från E4an kanske inte är världens bästa ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0