Nya friska tag!

Jag somnde halv 3 inatt, fast de sista 2½ timmarna satt jag bara och lade patiants på datorn och läste gårdagens manga-inköp. Vampire Game var hur dramatisk som helst! Holy moly, Ishtar! Och Darres är så snygg, och Duzell är het och hittar bara fler och fler av sina undersåtar och Razen var ju sjukligt het han också för att inte tala om hur söt-het Illisaide är när han slåss för Falan! Mycket att njuta av som sagt...
Och Yotsuba är ju bara för söt för att man inte ska bli kär! Favoritkapitlet var nog Youtsuba & TV, har inte skrattat så mycket på evigheter!

Som sgt så äter jag mycket när jag har pluggnign inblandat i mitt liv, bara min frukost nu på morgonen bestod av en stor slice paj, nu finns det bara en kvar och jag har upptäckt chokladfläckar i min säng, och en tallrik med korvstroganoff. Kanske borde ta någon macka också, just to make sure?


Här är mangorna jag köpte igår!

image282image283

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååååh, jag vill också läsa den!!! Pax att du tar med den åt mej på måndag!!! (ta också med dej 11:an, så jag kan uppdatera mej vad som hänt sist =P)

2008-05-24 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0