Packa Pappas Kappsäck

Eller nåt i den stilen, packning är iallafall min stora sysselsättnign just nu.
Imorgon så ska vi fira Emelie = festpackning och på lördag så ska vi gå på bal =balpackning. Nu är bara frågan vad jag ska ha med mig i de båda packningarna?

Festpackning
*Handdukar för bastu
*En flaska hallonsoda instead of en flaska alkohol
*Hårfärg
*Kamera
Har jag glömt något? Presenten hämtar jag från Jenny imorgon.

Balpackning
*Klänning
*Schal
*Skor
*Rätt BH
*Nagellack
Har jag glömt något viktigt? Ska jag ta med egen locktång, spray etc eller finns det att snylta? Jag chansar på snyltmöjligheter...

Och så klart de vanliga sova-borta-sakerna:
*Sovtröja
*Deo
*Tandborste
*P-piller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0