Skolakuten

Ja, nu sitter jag här och försöker förtvivlat få ihop en uppsats. Har kommit upp till 1½ sida nu så det är bara att fördubbla mängden text på 3½ timme så klarar jag deadlinen. Jo tjena.
Sen ska jag skriva en utvärdering av APUn till Arne, den borde gå rätt snabbt.
Ska skriva in intervjun med snubben från Hagakyrkan till religionen, det borde ha gjorts för typ 2 veckor sedan nu...
Miljöpolitiken efter det, jajamen jag ska bara skriva ner en hel termins ogjorda arbete till en fin liten uppsats, my ass att det här kommer att går bra.
men sen är det iallafall bara plugg inför måndagens svenskaprov och repning av nyhetesartikeln för engleskan, måndag där också.
Jag lovar att jag ska sova när jag blir trött ikväll och sen tillbringa resterande tid av helgen till skolarbete. Fan, jag som ville ha ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0