Skoltankar

Skolkar från filmandet nu på mrogonen, vi kommer ändå inte lyckas få något gjort idag heller och jag är för trött och less för att stå ut med deras bråkande.
Jag har ny musik på mp3n som gör mig glad. Ted Gärestad, KoRn, Vienna Teng och annat mysigt.
Borde kanske skriva det där CVt som jag sa att jag hade hemma förra veckan, det ska tydligen in idag.
Ikväll ska jag och Emelie titta på Jennys pjäs, får se hur de blir. Det ska bli jätetspännande och roligt men det suger att jag missar stallet för fjärde veckan i rad.

Jag vill köpa mina studentskor nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror vi var ganska smarta som skippade det, eftersom det ändåså inte blev nått XP

2008-05-05 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0