Teddy

Som sagt är SMS bland det roligaste som finns

Teddy: Don't you wish your boyfriend was hot like me?
Jag: X'D I don't even have a boyfriend
Teddy: But you wish. I know it!
Jag: Sure hun. Hur var duschen?
Teddy: Skitskön! Du skulle ha varit med
*paus under vilken jag äter nutella*
Teddy: Antar att jag tar det där som ett ja
Jag: Ta det hur du vill, min hjärna är fullt upptagen av att koncentrera sig på njutningen som nutella just nu skänker mina sinnen <3
Teddy: Snäl jävel! Nutella är inget med en dusch med mig!!
Jag: Jag har ingen erfarenhet att avgöra med, men det finns få saker som är bättre än nutella
Teddy: Bah! Du vill hellre duscha med mig än att äta glass! Fan jag tvättar ju håret ju!!
Jag: Dagens bästa argument, vilken glass pratar vi om?
Teddy: Nogger! Dummer! Är du bra i sängen?
Jag: Jo om du snackar nogger är det klart roligare att duscha med dig...
Teddy: Precis! Men du glömde en fråga!
Jag: I don't know, you tell me?

Som sagt. teddy är Teddy och han är en knäppskalle ut i fingertopparna. Skönt att veta att han tvättar håret iallafall...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vinkar tillbaks :)

2008-05-24 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0