Telefonterrorism

Jag och Emelie är jätteduktiga. Vi har ringt upp en helt främmande snubbe från Hagakyrkan och babblat om hur deras församling är uppbyggd, han var jättetrevlig men det bästa av allt var att han hade halebop! What are the odds? Så det som borde ha kostat ... en del ... blev bara 69 öre, mig glad. Jag tror förövrigt att jag har jobbat på IB för länge, det kändes alldeles för "jobbaktigt" att ställa de där frågorna...

Vi firade vårt fantastiska skolarbete genom att baka en supermegagod äppelpaj med en (uppskattad) överdos av kokosflingor i som förtärdes framför Robin Hood. Ni vet den där Marion är värd att älska och har en överviktig höna som kammarjungfru, Disneys version med andra ord...

Nu sitter vi här och gör ... nånting... Väntar på att jag ska dra tydligen. Feel the love.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, klart vi är jättedukitga ;)
Och äppelpajen var verkligen jättegod! XD Och Robin Hood är sööööt :3

2008-05-07 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0