Tisdag utan House

Visst är det tragiskt, det är säsongsavbrott! Vad ska man då göra hela kvällen? Plugga såklart, men jag vill inte!
Hej Marcus. Nej jag tänker inte ha något breakupsex med dig.

Idag har jag haft kinesiskaprov som gick åt skogen, långt hål under vilket Emelie hittade en eventuell studentklänning, klassråd och sen tog jag bussen till Härnösand för att lämna blodprov på blodcentralen så att jag kanske kan få lämna blod sen, om 3 veckor skulle testerna vara klara.
Dagen har varit allmänt superförvirrande och som sagt älskar jag mina vänner för att de finns här för mig!

Mina nycklar är i stallet, frågan är bara om de är i omklädningsrummet i största allmänhet eller om de ligger i stallskåpet, never mind. Egentligen behöver jag dem nog inte på rikgigt före nästa måndag ändå, jag har inget viktigt i skåpet, min cykel är för ful för att bli stulen och jag ska försöka komma hem i tid.

Nu borde jag nog börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0