Valborg

Häntextra
Som ingen kan ha missat var det igår Valborgsmässoafton och udner de senaste dagarna har man ju kunnat läsa om att det är den enskilda dag då föest ungdomar super skallen av sig. Iår var vi verkligen inget undantag som bekräftade regeln!
Kom hem till Emelie, vi handlade kakor och annat viktigt och sen åkte vi hem till henne för att äta middag, flintastek med croketter och bearniesås. Jag borde ha slutat äta betydligt tidigare än jag gjorde vilket resulterade i en mage som hotade mig med att spy om jag ens tänkte tanken på alkohol, så efter att ha knatat iväg och sett att den utlovade brasan var en nästintill obefintlig liten rykande lövhög och när de andra kommit låg jag mest inne i Emelies säng och tyckte synd om mig själv... Lagom lyckad start på kvällen. Men det blev bättre och efter ungefär en timme vågade jag börja dricka igen. Och då jävlar måste man ju komma ikapp de andra snabbt.
 Hällde i mig en hel del och var nog den första att bli full i sällskapet. Vi fick utökning med två tjejer från samma klass som Raz och två killar från SPin2an. Kvällen tillbringades med fotografering, överdriven alkoholkonsumption, singstar, allmän sång och dans när andan föll på, fia med hutt och en hel del fyllesamtal från min mobil. Marcus råkade ut för 3 stycken och det var bara 1 som jag låg bakom. Stackars pojke.
En annan pojke det var synd om var Pyro som satt hemma och pluggade istället för att festa loss med resten av världen, som istället ringde fyllesamtal till honom konstant frånochmed 7tiden...

Kvällens bilder i urval, det blev 171 och ni kan ju glömma att få se alla.

 Mycket god middag som sagt!

 Folket i början av kvällen när vi fortafarande trodde att det bara skulle bli en förfest...
image224 Anna bytte sin Jäger mot min Smirnoff Ice

image225 Jag lovar att jag var nykter.

 Vi gick faktiskt ut från lägenheten också, kring 2tiden...
 Är det bara jag som tycker att jag ser ut som något från en skräckfilm?
 Vi åt ostkaka när vi kom hem, lägg märke till mängden på Emelies tallrik.
 Jag börjar känna mig sömnig framför filmen
Emelie har inte riktigt lika mycket ostkaka kvar.
 Zzzz...
 Vi lade oss vid 5
 Emelie fotar människor i sömnen, är inte det läskigt???

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa, jag måste ju hålla med om att det var en mycket bra Valborg faktiskt! ;P

Wahaha, jag är läskig! XD Och glupsk 0=)

2008-05-02 @ 02:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0