Vanvett

Jag har redan skrivit inlägg med titeln Distractions så då vill ajg inte återvända den just nu. Inte heller vill jag ha den tänkta översättningen Distrahering så jag gick in på lexin och där stod Vanvett med som en översättning. Vi kör på det, om inte annat för att det är ditåt den här uppsatsen driver mig.

Som vanligt sä är den största förströelsen mat. Just nu är det gårdagens paj som gäller, den smakade bättre efter en natt i kylskåpet. Till denna päron- och chokladpaj är det ju uppenbart att man måste dricka mjölk, något vi snart har slut av. Se själva.

image274
Vi har ju bara 7 paket kvar! Skandal!

image275 Så här mycket paj finns det kvar, visst ser den geggig ut?

image276image277 Som sagt det bästa att dricka till den här pajen är mjölk. Här får ni dessutom en bild på världens snyggaste nappflaska!


Jag har skrivit källkritik på 231 ord nu, lite gör jag iallafall, men det går trögt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0