Woho!

Idag är en bra dag. Endast baserat på dessa punkter:
Jag har ingen skola idag. (Men jag måste komma ihåg att skicka in det där pappret med frågorna om frälsis till religionsläraren idag.)
Det är underbart väder!
Marknad med tivoli i stan, vilket dessutom innebär att jag kommer ha en massa söta flickor hos mig inatt.
Jag är fortfarande härligt öm. Och då pratar jag inte om mina blåmärken även om de såklart inte är alltför oömma de heller...

Dessutom har jag lyssnat på en massa Jauvet nu på morgonen och nu ska jag hem till Mao för att få schasa upp henne ur sängen så att vi kan gå på stan och leta bikini åt henne.


Hjälp mig att komma ihåg att 13.10 på onsdagar så är det drop-in på ungdomsmottagningen för förnyelse av p-piller recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0