Arbetslös

Det gick inte. Det kommer aldrig att gå igen. Det är slut och jag ber för att den perioden i mitt liv aldrig mer kommer tillbaka.

Jag skulle laga middag före jobbet. Den sket sig och det slutade med att jag sprang ner för trappan och bad mamma laga mat istället för mig idag samtidigt som tårarna brakade lös.
Efter ett tag gick hon upp till köket där hon pratade med mig och sen tog över matlagningen.
Nu har jag gråtit färdigt tror jag men om jag skulle försöka ta mig dit är jag rätt säker på att det skulle brista igen.

Bye bye IB.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker seriöst det är bra att du sluta! Strongt Elisabeth! Visst, det är inte bra att du är arbetslös, men fan hellre det än att du ska behöva må skit och gråta!!!

Du hittar nå annnat till slut, bara ge det tid, det ordnar sig ska du se, det är bara att tänka så så blir det bra krama om hårt!!! <3

2008-11-10 @ 13:38:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0