Dear Santa

Jag har alltid lika stora problem med julklappar varje år. Den enda lätta klappen är Assars, beroende på min ekonomi när alla andras är fixade får han lösgodis för hundar, ben eller kanske tillochmed grisöron. Kan inte alla vara lika enkla att få nöjda?
På något mirakulöst sätt lyckades jag hitta en bra klapp till föräldrarna som jag fick Johan att betala hälften för (+20 extra kronor när jag tittade på kvittot en gång till men vi kallar det fraktkostnad).
Vad Johan ska få är alltid lika jobbigt men något kommer man alltid på.
Emelie ska ha något bra för 50 spänn och sen ska jag göra en present till någon på julkulet som lotten får bestämma.
Och Jens då? Vad ska min pojkvän, som påstår sig ha lika grava problem med presenter som jag själv, få?
Hans direkta svar på vad han önskade sig var en sexorgie med mig och mina 4 kloner. Sen ändrade han sig till någonting för max 100 kronor, jag tror inte att jag fixar fram ens en bra klon för det priset...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadu, det där med julklappar är inte lätt det inte..

Och jag förstår ditt problem med Johans julklapp, jag har exakt samma problem med att hitta julklappar till Jennie! ><'

Dock kanske jag faktisklt hittat till henne nu, kanoners! XD Den svåraste bockar vi av först ^^

2008-11-28 @ 15:35:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0