Jag läser alla välskrivna bloggar sen, här har ni min halvdana...

Jag tänker försöka att inte fastna framför datorn idag så jag skriver så snabbt som möjligt.
Firandet av Kix var hur mysigt som helst! Vi var 5 stycken, Kix, Susanne, Märtha, Anette och Jag som samlades för att laga middag, äta tårta, prata om allt mellan himmel och gjord, dansa och titta på film.
Snön har fallit igen och nu är den kanske tillochmed här för att stanna! Ute i bushen var det ungefär 1½-2dm och här inne i stan är den iaf 5cm djup, ibland upp till 15cm. Heja snön!
Med anledning av den nuvarande färgen om man tittar ut genom fönstret så ska jag, så snart jag skrivit klart det här, gå och fixa ett par nya vinterskor. Tar jag med mig de gamla och visar på dragkedjan borde det lösa sig även om de nu inte längre säljs. Men de såldes ju fortfarande för en månad sen så vilka är de att döma? Kanske hittar ett nytt par att trivas med i vinter för de förra var ju bara onödigt elaka som skulle paja hela tiden...
Jens har äntligen fattat att han ska lyssna på sin kropp så iallafalll idag ligger han hemma och vilar upp sig. Mer Jensgos åt mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni hade det mysigt med firandet iallafall :3

Jag vill också ha snö!!!!! =O

2008-11-21 @ 15:14:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0