Moodswings

Nu snöar det inte längre utanför fönstret. Enligt älskling har det istället börja regna. Dumma väder som bara förstör min julstämning!
Om 2 timmar ska jag vara på arbetsförmedlingen och se förståndig och väluppfostrad ut. En tanke är att alltså gå och bli lite blöt i en timme. Gossip Girl får vänta tills mötet är klart, det är straffet när man laddas ner för långsamt.
Jag vet egentligen inte alls vad jag ska dit och göra förutom det att man tydligen måste dyka upp en gång i veckan för att få ersätting sen nån gång. Men å andra sidan så fick jag hem mitt arbetsgivarintyg igår så jag kan ju iallafall lämna in det och se ut som att jag har lite koll på vad som händer iallafall. Hur svårt det än är för någon som mig.
Och jag önskar verkligen att min jävla bula på höften kunde försvinna snart, det har faktiskt gått 3 dagar nu och jag är less på att Jens inte kan tafsa ordentligt utan att jag ska skrika till, det blir så lite sex då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bula på höften? =O Vad du råkat ut för?? =O

2008-11-21 @ 15:17:29
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0