Moraliskt stöd någon?

Om 50 minuter ska jag börja med maten har jag bestämt. Då hinner jag bli klar före jag går till jobbet men jag hinner inte äta så istället tog jag nyss en skål med flingor. Problemet är att jag känner hur ångesten smyger sig på mig som en vampyr om natten bara av att veta att jag måste tillbaka till det där stället. Jag gör det bara för att jag har kompisar där som bett mig att hålla dem sällskap.
Hade jag fått välja själv hade jag suttit kvar här hemma och lekt arbetslös och letat fler jobb att söka.
Hellre pank än intervjuare. Och då har det gått långt när det kommer från mig som har stått ut i 2½år.
Kan inte någon komma hit, hålla mig i handen och säga att jag kommer att klara av att jobba 4 timmar ikväll? Jämfört med 12timmarspassen i september och oktober är det ju ingenting.
Snälla kan någon komma hit och säga just de orden för jag har svårt att låta övertygande när jag framför repliken....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman då, seriöst, ingen ska behöva känna sådär inför sitt jobb! Fy faan... Jag hoppas verkligen verkligen att du hittar ett annat snart, ett som inte får dig att må skit!!! För så ska det inte vara <3

2008-11-10 @ 13:36:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0