Spam

Japp. Det är precis vad det här inlägget är för något.

Jag har fruktansvärt skittråkigt men orkar inte ta mig för att göra något åt det. Jag ska slutkontrollera min Subwayannsökan men just nu tar det emot att ens öppna filen.

Men vad jag ska skriva här för att dra ut på tiden har jag ingen aning om?
Det händer ju inte direkt spännande saker i mitt liv. Dagens största händelse har väl varit telefonsamtalen från Jens när han haft som tråkigast på jobbet... Kiss och bajshumor på hög nivå eftersom han tydligen är på reningsverket för att svetsa fiber idag. Mognad är som sagt överskattat och vad betyder 6 år när allt kommer omkring?

Jag skulle kunna tvätta, baka något, duscha, skriva cv eller sova. Just nu har jag ingen aning om vad som verkar roligast men allt utom det här känns lockande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0