Tidsbryderier

Imorgon bär det av ner till hufvudstaden. Klockan 11 går min buss ner till Sundsvall varifrån jag sen ska ta tåget med Märtha.
Det är jag som står för matsäcken och nu är frågan om jag ska baka tigerkakan idag eller om jag hinner det imorgon?
En annan fråga som jag gärna får svar på är om jag hinner byta om efter att jag kommit fram eller om det är lika bra att byta om på en tågtoalett?
På morgonen kommer jag att ha lite drygt 3 timmar på mig. 1 timme är självklart vigd åt att stå i duschen och ytterligare en halv timme för att fixa mackor och dryck, ja jag tar i överkant men det är säkrast så. Då booorde jag väl hinna baka? Men samtidigt vet man ju faktiskt aldrig, det kanske är lika bra att spexa i köket redan idag?
När vi kliver av tåget på T-centralen kommer vi att ha 4 timmar på oss före konserten, det vill säga 3 timmar före vi ska stå i kön in. Under de tre timmarna ska jag ta mig ut till Väsby, träffa Beelz och äntra hans boning. Hinner jag bekymra mig om att byta om då? Antagligen inte.... Tågtoalett it is!

Och ja, det här är mycket mer skrivet för mig än någon annan.
Nu ska jag se om det finns något som kan få fungera som frukost idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, men va spännande det låter! =D Jag kan inte hjälpa att bli lite smått avis XP

2008-11-14 @ 13:14:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0