Yes Master

Jag har inte tänkt särskilt mycket på att Jens är 6 år äldre än mig. Jag har inte ens märkt av att han skulle vara kåtare än annars om jag någon gång får för mig att klä ut mig till ditt eller datt. Men idag har jag lärt mig något nytt. Idag fick jag höra att inte nog med att han gillar age play så gillar han när tjejer klär ut sig, helst till skolflicka eller liknande. Så nu är frågan, vad kan jag klä ut mig till för att göra honom så avtänd som möjligt? Det jag kan komma på som skulle funka bäst är utan tvekan att klä ut mig till tant. En sån där luden liten tantbasker i ljust, urblekt rosa, ett par fula nylonstrupor i knähöjd, trist kjol och blommig blus. Gissa vem som skulle få sex då! Problemet var ju just det att jag la fram förslaget. Hans svar var att jag helt plötsligt skulle vara tvungen att ta av mig mer än bara jacka och vantar innanför dörren...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahaha!!! Guu, ni är så söta!!! XD

2008-11-21 @ 15:23:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0