Ännu en lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fler än jag använder..? 7

Vilken svordom använder du mest?
Jävla

Äger du en iPod?
Nej, men en vanlig mp3... =P

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag älskar att ta bilder och med tanke på hur ful jag blir på kort är svaret rätt givet.

Vilken var den senaste filmen du såg?

Club Dread! Slashade bikinibrudar är grejer det...


Har några av dina vänner barn?
Nej, tack och lov!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Något roligt... Konsertbiljetter kanske?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Väldigt ofta XD

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergochdalbanan utan tvekan!!!

Äger du några band t-shirts?
Hade med Hanson när jag var liten?

När flög du senast?
I somras; till Holland med Emelie

Läser du för skojs skull?
Jag älskar att läsa!

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite tyska och italienska...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Fick en laptop när jag blev 19 i våras <3

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap. Om jag har nåt ätbart är det kanske lite djungelvrål med trocadero ^^

Vilken är din favoritdrink?
Stefans jordgubbssuris eller Dark Angel, beroende på mitt humör.

Äter du frukost dagligen?
Nja, de är väl lite dåligt med det....

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej men de borde vara. Har inte jobbat på nästan 3 veckor!

Vilken är din favoritfrukt?
Just nu är jag insnöad på bananer men egentligen är det väl kiwi och ananas...

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Klart jag gör! Smaken sitter i kalorierna och det skulle aldrig falla mig in att köpa den produkt med minst! ;D


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Väldigt! Har blivit ordentliga gräl mellan mig och kompisar över felstavningar.

Vad var det senaste du åt?
Fil med bananchips

Gillar du senap?
Kanske inte i sig självt men det är gott att ha till mat?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men blocket?

Skulle du säga att du är trendig?
Nej verkligen inte XD

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, klockrent svar på det där med kalorierna! XD Istället för att räkna dem så man inte får i sig för många ser du till att inte äta sånt med få kalorier i, wahaha! Har jag sagt att jag älskar dig? <3

2008-10-30 @ 09:02:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0