Det blev en flicka!

Idag har jag lekt tjej. Jag har sprungit runt på stan och pipit över söta/roliga leksaker. Jag har fnittrat och kramats som en idiot och jag har sprungit ut och in ur provrum. Det slutade med en skitsnygg bh, klänning och två par långa mysstrumpor för 400kr! Jag är sååå nöjd. Enda problemet var väl att klänningen inte är direkt en "krogsnygg" sådan utan mer en "bekvämsnygg" klänning... Så jag fick ändå rota igenom hela garderoben några varv när jag kom hem medans fraser som "jag har inga snygga kläder" "jag har inget att ta på mig" och "varför finns det inte något man kan visa sig ute bland folk i i min garderob?" slängdes åt höger och vänster...
Ibland kan tillochmed jag vara lite av en tjej och inte bara visa mina gubbsjuka sidor som nu blivit så vanliga att jag refererar till mig själv som Börje, 60+ med snyggaste manboobsen i stan och större kuk än alla ni tillsammans.
Eh... ja... tjej var det ja. Jag har en kjol på mig om inte annat?
Om nästan en halvtimme går bussen... Ses imorgon bloggen! Kanske.... Ska jobba 8 timmar så vi får se, får försöka iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så kul ikväll älskling! <3 Ägna en liten tanke åt mig också mitt i allt det roliga? 0=)

2008-10-11 @ 19:24:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0