Ehm.... ja...

Särken är hittad och struken. Presenterna är inslagna men inte har jag packat än.
Istället sitter jag och lägger Kungen omochomochomochomochom igen till tonerna av Loke, Jauvet och Nordman i en blandning som inte kan göra mig annat än lyrisk.
Rökelsestickan har just brunnit ut så nu sitter jag här och undrar hur mycket doft som hann absorberas av mitt våta hår...

Ja, nu är jag så där tråkig igen men det är ditt eget fel att du läser här, jag har aldrig bett dig att komma hit. SNÄLLA LÄMNA MIG INTE!

Jag lovar att jag faktiskt hade något bra att skriva här idag, men det försvann ungefär samtidigt som jag loggade in på sidan.... Typiskt nog. Jag undrar vad det kan ha varit... Bra var det iallafall. Mycket bättre än det här inlägget!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: pitehavsbad har en äventyranläggning inomhus också ;) det är dit vi ska! :) ett gäng universitetsnördar som ska vara asbarnsliga för en heeeel dag :D

2008-10-04 @ 10:22:14
URL: http://weknowthatyouloveus.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: hur sjukt snabb är du på att svara på kommentarer egentligen??? ;D Ska packa klart nu och sedan ska jag ge mig iväg, ha en bra helg :D

2008-10-04 @ 10:28:35
URL: http://weknowthatyouloveus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0