Farbror Doktorn sa...

Att jag var fullt normal.
Men då testade de å andra sidan inte mitt psyke...
Det mest minnesvärda var när sköterksan på lab skulle ta mitt EKG....

Hon leder in mig i ett annat rum.
Hon: Så, då kan du ta av dig allt på överkroppen och lägga dig på sängen här. Du har väl inga strumpor på dig?
Jag: Eh... strumpor?
Hon: Ja, alltså strumpbyxor... Om du inte har det räcker det med att du kavlar upp byxbenen lite istället för att ta av byxorna också.


Men själva testet var nästan löjligt odramatiskt, ingen House-dramatik alls.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha =P Men det var ju bra att det inte var nå fel på dig iaf ;)

2008-10-07 @ 18:45:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0