Heja heja

Igår levde jag på en vitlöksbaugette, en köttbulle med chokladsås på och några liter te. Idag har jag invigt dagen med en portion ostkaka med oproportioneligt mycket grädde och sylt till. Före jag åt den andra baugetten med vitlökssmör som jag köpte igår.... Jag borde nog borsta tänderna före jag hälsar på folk idag men just nu sitter jag bekvämt. Riktigt bekvämt, typ så bekvämt att jag inte ens känner stressen dra mig in i duschen för att åtgärda mitt smutsiga hår och håriga ben. Men jag lovar, jag ska åtgärda allt det där före jag pratar med någon på riktigt idag!
Ska äntligen ta mig iväg till Teddy för att knarka te och nörda filmer idag. Kanske tillochmed ska svänga förbi Robin imorgon före jag kommer hem... Vi får se.
Min lillebror är förresten för en gångs skull så pass snäll att han bytt matlagningsvecka med mgi bara för att jag kommer jobba 12timmarspass hela veckan förutom helgen då jag ska jobba 4 respektive 8 timmar... Ja, jag behöver pengar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va avundsjuk jag blir på hur du har börjat dagen då! Mumsat i dig en massa gottigt! XD

2008-10-06 @ 12:33:55
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Tack:)



Köttbulle med chokladsås var ngt nytt, gör man så i norrland? (Trots att jag själv är därifrån egentligen)

2008-10-07 @ 17:36:04
URL: http://lilleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0