Känsligt läge?

Jag var trött som ett as hela gårdagen. Det fanns inget så frestande som att se en varm säng där jag kunde få krypa ner och sova bort en halv evighet!
När jag var hos Jens igår så dök Nille och Norrköpingskillen upp mitt i True Blood så att vi var tvugna att pausa. Visst, det var jättekul med sällskapet men efter knappt 20 minter var jag så trött att jag inte kunde sitta rakt på stolen. Norrköping var inte så jävla pigg han heller och båda två var överrens om att man skulle kunna somna vilken sekund som helst om vi bara fick chansen.
Jens och Nille var djupt inne i någon diskussion om onödiga fjoffar så jag frågade om vi skulle gå och lägga oss, sängen stod ju trots allt bara någon meter bort och man vet aldrig hur länge de där två kan prata om ingenting. Men helt plötsligt var Jens där och hotade att kasta ut pojken om han ens tänkte tanken på att närma sig hans säng.... Det var ju inte som att jag bjöd ut mig eller något, jag bara frågade om vi skulle sova bort de andras prat..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0