Not my idea of fun

Jag visste väl att jag gjorde rätt val redan på högstadiet när jag köpte milkshake.
Vi kom dit, alla maskiner såg skitläskiga ut och det slutade med att han tog tre varv genom alltihopa medans jag gick bredvid som moraliskt stöd och pratade. Han tvingade mig att hålla i en 6kg tung hantel under hela tiden.
Nej tack, om jag någon gång får för mig att träna så ska jag bara gå ut och hitta något fysiskt krävande arbete för det där känns verkligen fel för mig. Jag känner mig löjlig, bortkommen och det känns som att det bara blir extra tydligt hur svag jag faktiskt är.
Inte fick jag gå heller. Mamma vägrade släppa ut mig i regnet.

Kommentarer
Postat av: Erika!

Men knäppskalle, är den för stor för mig då är den ju betydligt större för dig =P=P Annars okej =P

2008-10-16 @ 17:40:49
Postat av: Erika!

Du är knäpp kvinna. Om inte annat har du en väldigt vriden kroppssyn =S=P

2008-10-17 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0