Så många borden

Jag borde duscha. Om inte annat för att jag köpte nytt body butter igår och vill inviga det.
Jag borde äta frukost, men jag var tvungen att läsa bloggar och min nya Nemitidning först och nu har min mage slutat kurra, det är förvånande hur lätt man bli omotiverad då...
Jag borde tvätta.
Jag borde börja läsa den där boken som jag funderat på att läsa om under de senaste veckorna.
Jag borde gå till jobbet, men jag har ju faktiskt inte skrivit upp mig och jag varken orkar eller vill.
 Jag borde gå ut och leta efter nya jobb istället för det jag har nu.

Titta vad mycket jag borde göra, det är ju nästan som att jag gick i skolan igen.

Kommentarer
Postat av: tistlen

Svar: Jag saknar också den förmågan, att säga och skriva sådant. Men ibland, som nu, är en evighetslång kram mycket bättre än alla ord. Tack.

2008-10-22 @ 10:39:38
URL: http://tistlens.devote.se
Postat av: Emelie

Hahaha, jag hatar verkligen när man har en massa 'borden' liggandes på sina axlar, skitjobbigt, speciellt då man helt enkelt inte orkar ta itu med dem.. XP

2008-10-22 @ 17:50:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0