Vad är nu detta?

Från att kanske gå och fönstershoppa någon gång var/varannan månad så har jag helt plötsligt börjat köpa något varje gång jag går på stan. Det känns ... ovant. Jag gillar visserligen allt jag köpt, men det känns så ... tjejigt? I brist på bättre ordval alltså.
Sen när är jag människan som köper 4 nya tröjor inom loppet av 2 veckor bara för att jag såg dem??? Det känns helt stört!

Jens har hunnit träffa min pappa 3 gånger vid det här laget och insett att han inte alls är särskilt läskig, igår kom jag på dem med att stå och ge varandra tips på olika animes när jag kom ner till dörren.
Så nu har de konstaterat att min pappa redan har läst Jens favoritanime och tyckt att den var riktigt söt. De har samma favoritmangor och pappa ska nu börja titta på Detroit Metal City. This should be intresting....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, se där Elisabeth, du börjar nu bli kvinna rätt ut i fingerspetsarna! XD

2008-10-27 @ 09:25:57
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jag vet, hur coolt är inte det??? =O Inte nog med att jag träffar en svensk, han är från mina trakter också, så att säga! XD Hahaha =D

Och circusen var jättecool, ja ;) Tihi ^^

2008-10-27 @ 09:28:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0