WTF

Sitter och kollar igenom mer eller mindre gamla bilder med kompisar på datorn... Det är läskigt vad man kan hitta när man inte tänker på det....

 Om någon undrar vems bröstkorg så är det Nathans....

 Gås har hittat något slickvänligt?

 Good times good times~~

 Medeltidsveckan var ... ett minne för livet?

 Valborgsrumpor från 2007

 Och ändå har jag för mig att vi var rätt nyktra på valborg det året.... Allt är relativt antar jag?

 Our little dutch girl... Hennes korsett iaf

 Vår lillgris när hon är som bäst

 Hotties in the hot tub?

 Det känns som att Emelie försöker säga något när hon tar alla de här korten på mig där jag sover?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, va härliga bilder du hitta! XD

Och jäklar va jag har tagit sovbilder på dig, hahaha, be afraid, be very afraid ;P Hahaha, nädå! ^^ Jag antar att jag tar de för jag tycker hela tiden det är så kul att du jämt somnar ifrån mig som en stock! XD

2008-10-30 @ 11:11:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0