Bröst



Bröst.
Dessa underbart mjuka och vackra fettklumpar hittas på hälften av världens befolkning för att de ska vara där. De kan även hittas gömda bland den andra halvan, för att de inte får leka med någon annans.
Men vad är det som är så magiskt med dem?
Är det mjukheten, som gör att man aldrig vill sluta beröra dem med både mun och händer?
Är det formen som är så oemotståndligt inbjudande?
Kanske för att blicken ofelbart dras till ett par styva bröstvårtor?

Jag har spenderat morgonen med att argumentera med 3 olika män om vad som gör bröst sexiga, och då framförallt vad på brösten som gör dem sexiga?
Vi kom aldrig riktigt fram till något annat än att vi har olika saker att titta efter när vi tar in helhetsintrycket av ett par riktigt vackra bröst.
När jag ser ett par bröst så är det första jag tänker på för att avgöra om de är attraktiva hur de är formade och vilken storlek de har. För som med allt annat trevligt så har storleken betydelse även här. Bröstvårtan ska vara liten och söt gärna ljust färgad och omgärdad av en vårtgård som ger en harmonisk övergång till bröstet. Men i slutändan är det ändå form och storlek som avgör om brösten är vackra.
Tydligen håller inte min manliga halva av bekantskapskretsen med mig. De hävdar att oavsett hur stor betydelse form och storlek har för helhetsintrycket så är det bröstvårtan som skänker brösten sin oemotståndliga sexighet. Detta uttalande försvaras av att bröstvårtor ser olika ut på alla kvinnor.
Det gör brösten också!

En snygg bröstvårta räddar inte ett par skrynkliga hängbröst, men är brösten tillräckligt snygga kan man bortse från en rätt ful bröstvårta.

Så nu undrar jag, ni som har vägarna förbi detta inlägg, vad är det som avgör om ett par bröst är attraktiva eller inte? Finns det någon "bröstversion" som ni föredrar framför andra? Jag vill veta!

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=823220



Mmm, boobies. Jag kan inte koncentrera mig. Jag återkommer med min motivering till snygga bröst.

2008-09-02 @ 11:10:37
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Beelz

undermedveten gammal programmering.

Fasta, stora bröst säger till vårat undermedvetna: "Frisk kvinna, mycket östrogen. Ger bra avkommor".

Vilket spelade roll back in the days då vi lallade runt i grottor. Nu spelar egentligen formen ingen roll då vi gärna undviker avkommor...

2008-09-02 @ 17:06:18
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0