Effektiv?

Igår hann jag läsa ikapp cirka 50 blogginlägg på bloggkoll. När jag gick hemifrån hade jag fortfarande cirka 200 kvar.
När jag kom hem strax efter 7 imorse hade jag nästan 300 olästa inlägg att ta mig igenom.
Nu har jag läst alla bevakade bloggar och älskade comics men jag har fortfarande itne vågat mig in på haket. Jag vill inte veta hur mycket som jag hunit missa där... Om 18 minuter ska jag vara nere på sjukhuset med en uppkavlad tröjärm och dricka juice och läsa Hälge i 45 minuter. Och nåde dem om jag inte får mina 200 kronor för det den här gången. Bara på grund av att jag fick en så sen tid så börjar jag jobba ungefär 2 timmar senare än planerat. Det är 100 jävla kronor.


Teeth var precis så crack som vi hoppats på men tyvärr kunde zombie strippers slänga sig i väggen. Nåja, man kan inte få allt här i världen... Jag fick iallafall sova i en varm säng?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, jävlar, det var inte lite det! =O

2008-09-30 @ 17:49:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0