Håniiiing!

Nu har det hänt två nätter i rad att jag vaknat mitt i natten av att hela halsen bara bränner och skaver och är allmänt elak mot mig. Inte ens en liter te med några matskedar honung i verkar hjälpa längre. Tyck synd om mig? För det känns så patetiskt att vara ensam om att tycka synd om mig själv...
Ska nog knarka lite mer honungste och sen gå ut och gå. Får se hur långt/länge jag orkar idag. Har förslappat mig som fan till att bara gå 7-8km åt gången nu jämfört med 1-2½ mil som jag utan problem gått under sommaren. Kan halsen och min brist på ork vara tecken på att jag håller på att bli sjuk? Jag vill inte, inte igen! Det räcker med att jag har legat nerbäddad 3-4 gånger redan den här sommaren.
Hjälper det verkligen halsen att linda in den i en stor halsduk eller är det bara önsketänkande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0