Klantarslen

Mitt jobb är verkligen fantastiskt. Tanten som berättade vad jag skulle göra igår sa inte ett skit om någon coca-cola som skulle stansas idag. Men nu ringer högsta hönset upp och skäller om att jag inte varit där sen 9 imorse och stansat. Får alltså sätta mig och göra dagspassets jobb när jag kommer dit vid 3 istället. Jag vill inte! Jag vill inte dit alls! Och imorgon ska jag tydligen vara där klockan 8 om jag inte får höra något annat. Jag avbokade mig för fan på fredagen!!!

Nu ska jag gå till jobbet och känna hur livsviljan rinner ur mig...

Kommentarer
Postat av: beelz

"...working jobs we hate to buy shit we don't need..."

2008-09-04 @ 14:36:16
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men din stackare, sluta jobba så sjukt jävla mycket! Inte vill jag att din livsvilja ska lämna dig inte.. Och om du nu inte skrivit att du ska jobba på fredag - säg till det då! Jobba inte på fredag om du sagt så. Du behöver ledigt också från det där skitjobbet, så det så.

2008-09-04 @ 21:46:14
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0