Män i vita rockar

Idag igen tydligen.
Nej, jag har inte svimmat eller så men mina paranoida föräldrar vill att jag ännu en gång ska be en läkare konstatera att jag egentligen är frisk. När jag och Jens låg och kollade på senaste avsnittet av True Blood igår ringde mamma upp och började tjata om att jag ju faktiskt umgåtts med körtelfebrigt folk under sommaren och att eftersom hon hade det när jag var liten kanske det inte biter lika ordentligt på mig. Och läkaren som dementerade att jag skulle ha det förra gången tog ju faktiskt inga tester utan nöjde sig med att jag inte hade några symptom. Och blablabla. Jag vet faktiskt inte allt hon sa, det är svårt att koncentrera sig när man blir bombarderad av kuddar och filtar... Men tydligen ska jag kontakta läkare idag igen.
Fan vad less jag blir!

Lovade Teddy att om jag inte orkar jobba idag så ska jag hem till honom och kolla på filmer... Får se vad som händer antar jag?


Har kanske chans på en arbetsintervju för Bite Line i Sundsvall också. This could be fun...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä fy fan va drygt det där med att träffa läkare hela jäkla tiden! Tro mig, jag förstår dig! XO

Men är det nå "fel" är det ju bra om de kan hitta det och åtgärda det, det är ju alltid bäst...



Bite Line?? Hahaha, kul, lycka till! =D

2008-09-30 @ 17:38:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0